Perfectioneer jouw tracking en zorg voor zuivere data. Dat is de sleutel tot succes anno 2024.
Waarom websitebezoek meten belangrijk is
Door websitebezoek te meten krijg jij informatie over het gedrag van gebruikers. Tegelijkertijd is het super belangrijk om de privacy van jouw gebruikers te beschermen. Daarom is het anno 2024 belangrijk om te focussen op optimale tracking.
Waar je voorheen alleen Google Analytics op je website implementeerde, is het nu zaak om te zorgen dat je server-side tracking instelt. Bij tracking aan de klantzijde verzendt de browser (client) van de gebruiker gegevens naar de server van het trackingplatform. Bij tracking aan de server zijde worden de gebruikersgegevens eerst naar de server van je website verzonden voordat ze naar het trackingplatform worden overgebracht.
Tracking voor leadgeneratie
Via Google Tag Manager richten we server-side tracking in om te zorgen dat websitegebruikers correct worden gemeten. Via Google Analytics 4 maken we de data goed uitleesbaar en zorgen we dat de juiste conversies zijn ingesteld.
Tracking voor e-commerce
Aankopen meten doen wij via ProfitMetrics. Deze server-side methode maakt het mogelijk om data uit Meta- en Google Ads campagnes perfect inzichtelijk te maken. Je ontvangt een aantal Google Analytics 4 properties zodat we jouw omzet, winstmarge en uiteindelijk POAS (profit on advertisement spend) kunnen inzien.
Privacy bescherming voor gebruikers
Cookieless: altijd server-side
Voor leadgeneratie en e-commerce
Partner van ProfitMetrics
Gemakkelijke en gratis onboarding
Meten anno 2024
Hoe staat je website tracking nu ingesteld?
Welke data is voor jou wel en niet belangrijk?
We stellen de accounts volledig voor je in.
Inrichten van dashboard en de conversies.
Na de laatste checks zetten we de tracking live.
Omzetgroei in een competitieve market