Rebrick is in Nederland dé partij die op grote schaal herwonnen gevelstenen voor bouwprojecten aanbiedt. Een mooie verduurzaming van de bouwindustrie, want het hergebruiken van gevelstenen leidt tot 95% CO2-reductie in vergelijking met traditionele bouwmethoden. Rebrick laat zien dat de esthetiek van gebouwen hand in hand kan gaan met duurzaamheid en we streven dan ook naar een toekomst waarin circulair bouwen de norm is.
Samen met vaste partner BRTHMRK hebben we de nieuwe website in de markt gezet om bedrijven te informeren, enthousiasmeren en activeren omtrent het hergebruiken van gevelstenen. Een vaste strategie, lange termijn planning voor SEO en actief adverteren met SEA heeft ervoor gezorgd dat we gefaseerd groeien. En met succes: de merknaam is met 300% gegroeid en de aanvragen groeien per kwartaal door.
Jij bent de projectmanager van het online marketingteam van Rebrick. Wat was de doelstelling aan de start van onze samenwerking?
Binnen het budget zoveel mogelijk verkeer binnenhalen met als uiteindelijke doel zoveel mogelijk conversies in de vorm van informatie- en offerte-aanvragen te genereren.
Hoe vind je het verloop van de samenwerking?
Heel prettig. Buiten de open en eerlijke communicatie zijn de adviezen en acties scherp, professioneel en heel gericht op de doelstellingen. Er wordt gedaan wat er gevraagd wordt, maar nog belangrijker, er wordt ook veel proactief meegedacht met mogelijke aanpassingen waarmee we dichter bij de doelstellingen gaan komen.
Wat vind je van de behaalde resultaten?
Binnen de gestelde budgetten zijn de resultaten en de optimalisaties zeer goed en naar verwachting. Door tijdens de overleggen goed te luisteren en door te vragen naar de resultaten aan Rebrick kant vanuit het Sales team kan er zeer gericht worden geoptimaliseerd.
Wat is de grootste reden dat je met Nu Vooruit blijft werken?
De combinatie van een goede basis in “kwaliteit” met daarbij de pro activiteit en prettige open communicatie.